Total Pageviews

Shopping Di AEON Boleh Menang Kereta!

Buat kaki shopping yang suka membeli belah di AEON ada berita baik untuk korang! AEON, dengan kerjasama EON mengadakan  Peraduan Pemberian Kereta Impian Bulanan Ulang Tahun Ke-40. 




Untuk meraikan kejayaan ini, AEON dan EON bekerjasama untuk menawarkan pelanggan AEON peluang menarik untuk menang kereta mewah melalui siri pemberian bulanan. Peraduan ini telah dilancarkan secara rasmi pada 2 Ogos 2024, di AEON MALL Shah Alam yang dirasmikan oleh  Naoya Okada, Pengarah Urusan AEON CO. (M) BHD dan Akkbar Danial, Ketua Pegawai Eksekutif EON Berhad. 



"Ketika kami meraikan 40 tahun kehadiran AEON di Malaysia, kami teruja untuk memberi ganjaran kepada pelanggan yang telah menyokong kami selama ini. Bekerjasama dengan EON Berhad, yang juga genap 40 tahun ini, untuk Peraduan Pemberian Kereta Impian Bulanan yang luar biasa ini adalah cara kami mengucapkan terima kasih. 

"Inisiatif ini melambangkan lebih daripada sekadar satu siri pemberian; ia mewakili komitmen berterusan kami untuk meningkatkan kehidupan pelanggan kami dengan unik dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Kami bukan sekadar destinasi runcit; kami adalah sebahagian  komuniti, dan sambutan ini adalah bukti dedikasi kami untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada mereka" kata Naoya Okada

"Kami gembira dapat bekerjasama dengan AEON untuk kali pertama pada majlis penting ini. Sebagai pengedar berbilang kenderaan terbesar di Malaysia jenama, perkongsian ini menyediakan peluang yang baik untuk kami berhubung dengan AEON yang meluas asas pelanggan. 

"Kami amat berbesar hati kerana dapat meraikan kedua-dua hari ulangtahu ke-40 kami  dengan memberikan pelanggan AEON pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk memenangi beberapa jenama kereta yang paling dicari di Malaysia. Kami tidak sabar untuk melihat keseronokan dan kegembiraan mereka sebagai pemenang memandu pulang hadiah mereka." ujar Akkbar Danial

Berlangsung dari 19 Ogos hingga 1 Disember 2024, peraduan itu akan menampilkan empat kereta yang luar biasa, satu untuk setiap bulan: Mitsubishi Xpander dari 19 Ogos hingga 8 September 2024, Audi Q8 etron dari 9 September hingga 6 Oktober 2024, Proton X90 Flagship dari 7 Oktober hingga 3 November 2024, dan Smart #1 dari 4 November hingga 1 Disember 2024.






Untuk mengambil bahagian, Ahli AEON boleh memperoleh penyertaan secara automatik, manakala bukan ahli akan mendapat penyertaan dengan menyerahkan resit pembelian korang. 

Pelanggan AEON akan menerima 1 penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM40 pada hari bekerja atau 2 penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM100 pada hujung minggu di AEON. 

Selain itu, dengan menggunakan AEON Wallet, Kad AEON atau Kad Debit-i AEON Bank akan dapatkan tambahan 2 penyertaan setiap RM100 yang dibelanjakan. Penyertaan tambahan juga boleh diperoleh dengan membeli produk daripada jenama yang mengambil bahagian, termasuk Abbott, Julie's, Kewpie, F&N, Triumph, Nestle dan Wacoal, dengan tambahan 1 penyertaan diberikan.


Untuk perbelanjaan RM200 di kedai penyewa AEON MALL, terhad kepada dua (2) gabungan tarikh yang sama resit, 1 penyertaan akan diberikan. 

Pelanggan juga boleh meningkatkan peluang mereka untuk memenangi hadiah utama dengan memperoleh penyertaan bonus melalui penglibatan dalam aktiviti tambahan di produk dan perkhidmatan EON Berhad, butiran mengenai yang boleh diakses melalui kod QR pada poster promosi.

Kerjasama menarik ini disokong oleh rakan kongsi utama AEON – EON Berhad, AEON Credit Perkhidmatan, dan AEON Bank. 

Untuk butiran lanjut tentang Peraduan Pemberian Kereta Impian Bulanan, layari https://aeonretail.com.my/40thanniversary/dreamcargiveaway

No comments: